Barlas_mom Smyr_2525 Kayınvalidemin evlenmeden önce tek tüpü alınmış 3 evladı var doğal yolla olmuş bir kaç kere de kürtaj olmuş anlattığına göre canım. Hamile kalınabiliyor yani ☺️Allahım sana da nasip etsin inşallah kucağını doldursun
Smyr_2525 Barlas_mom ins ins canım Rabbim kimseyi evlat hasreti yaşatmasın ins herkese cok dua ediyorum Mevla. Yardım etsin
gulnurkrms Smyr_2525 sen yazılana cizilene bakma canım hiç Allah en doğrusunu bilir dua et bolca yapabilirsen stresten uzak dur aklına getirme.dua ederken de peygamber efendimiz hürmetine diye duaya başla benimde olması imkansız di doktora göre ama tedavisiz kendiliğinden oldu
Smyr_2525 gulnurkrms ya size niye öyle dediler csnım dus ediyorum hep mevlam sığındım zor zamanlar geçirdim amelşayt oldum tömörü Allah korudu kötü şeyler de olabilirdi Rabbime şükürler olsun sağlıklıyım ins Rabbim guzel haberler almayı da nasip eder inancım hiçbir zaön kaybetmedim etmem de Rabbim kulunı ziyan etmez vardır bildiği hep hayırlısı diliyorum
Mikmikbuk Smyr_2525 Rabbim de nasip ederse tabiki de tek tüple bebek sahibi olunur . Örneklerim; Örnek bir: Yengemin annesi tek tüple doğal yöntem 5 çocuk doğurmuş. Örnek iki: Ablam tek tüple tüp bebek denedi olmadı doğal yöntemle kendi hamile kaldı. Yeğen 10 yaşında şimdi. Ama artık olmayacak diye kafadan çıkarmış o dönem oldu ☘️ hakkınızda hayırlısı olsun allah gönlünüze göre versin geçmiş olsun
Lokumunannesii Smyr_2525 Bu dediğin belli olmaz kı canım bünyen ile alakalı bir ayda tek tüple iki kez yumurtlayan bile var. En iyi sonuç test kiti önerdiğim sayfaya mutlaka bak derim
pelinice Smyr_2525 geçmiş olsun sizin cok yeniymiş, her ay oluyor yumurtlama yani böyle bir ameliyat olmamış biriyle hiçbir farkımız yok
Neseeli Smyr_2525 ben şu an tek tüple hamileyim 3. denemede önemli olan sağlam olan tüp tarafından yumurtlamanın olması..
Smyr_2525 Neseeli benim tek yumurta tek tüp bir taraf yok tömör den alındı gunesligun benim yumurtam ve tüpünü aldılar sol taraf hiç yok yumurtam da yok
gulsahasel Tek tüpüm tıkalı çikolata kisti ve enfeksiyon nedeniyle ameliyat oldum kisti aldırdım ama doktor tüpün açılmaz dedi. Ve ameliyattan 3 ay sonra doğal yolla hamile kaldım şükür🤲🏻Yaşım 25 doktorum bunun avantaj olduğunu söylemişti
Neseeli Smyr_2525 sağ tarafından yumurtlama olduğu halde hamile kalabilirsin adet bitimi doktora gidip yumurtanın hangi yönde geliştiğine bastırabilirsin..genelde bir ay sağdan bir ay soldan yumurtlama olur..
Neseeli Smyr_2525 olsun canım solda yumurta olsa bile tüp olmadıktan sonra önemli değil. Önemli olan sağ tarafta hem tüp hemde yumurtanın olması.. sağda yumurta geliştiğinde hamile kalırsın..
Neseeli Smyr_2525 ederim tabiki üzülme ben de mayıs ayında dış gebelik yaşadım sol tüpümü aldılar.. 3 ay bekledik sonrasında 3 üncü denemede şu an hamileyim sağ tüpüm ve sağ yumurtamla..hangi tarafta yumurtlama olursa o tüpte döllenme oluyor.. senin de sağ tüp ve yumurtalığın yerinde..
Smyr_2525 Neseeli evet sağ ol yerinde ins ordan saglıklı olur kötü birsey olunca hemn moralim bozuluyor ama guzek yorumlar bebş mutlu ediyır
Neseeli Smyr_2525 inşallah canım 😘 🤲 ama sana tavsiyem adetinden 3 gün sonra doktora git ultrasonda bakıyolar o ay yumurtlama hangi yönde olacak sağda ise gün verecek sana.. genelde bir ay sağdan bir ay soldan.. eğer sandan yumurta gelişmiyorsa ilaç verir..