Bana da plasenta anterior dedi doktor. Aynen dediğin gibi plasenta önde. Bi sorun oluşturmadığını ama takip edeceğini söyledi, her muayenede aşağıya inip inmediğini kontrol ediyor. Rahim ağzını kapatmadığı sürece sıkıntı olmayacağını söyledi. Ben de internette araştırdığımda bebeğin hareketleri geç hissedilir diyordu ama benim bebenin maşallahı var 20.haftada hissetmeye başladım. Ya cidden çok hareketli ya da herkeste aynı etkiyi göstermiyor bu durum.
Ama yüzünü görmek konusunda biz de sıkıntı yaşıyoruz. Kafasını plasentaya dayıyor, asla göremedik yüzünü 🙈