Benim de ön duvara yerleşmiş… doktor her yere yerleşebilir problem yok rahim ağzını kapatmadığı müddetçe normal doğum yapabilirsin dedi. Ben de geç hissettm hareketleri 21. haftaydı nerdeyse.. suanda da önden tekme yediğimde cok hoplatmaz ama yanlarıma vurduğumda baya sert hissederim 📍