ipekveannesi hayırlı olsun her bebek gerçekten kendikısmetiyle, şansıyla geliyor. Oğlum 3 yaşındayken kardeş istedik, tam korona zamanı ne çalışabiliyorum ne de iş var. 2 sene boyunca tedaviler yumurtlama testleri vs hiç bir şekilde olmadı, oğlan oldu 5 yaşında. Neyse artık pes ettik. İş buldum, baya sevdim işimi o ay eşimle 1 yada 2 kez birliktelik oldu, ev alalım artık vs diye planlarımız vardı. İşe girdiğim ilk ay hamile kaldım ☺️Ben de çok aldırıp aldırmamak arasında kaldım çünkü bir sürü planımız çöp oldu, ama şu var hiç yoktan geçen ay ev sahibi oldum çokşükür. Demek istediğim mucize bebekler gerçekten bizlere yol gösteriyor. Rabbim iyiki vermiş benim minik kelebeğimi💕