ipekveannesi merhaba. Gönderilerinizi okudum da sizinle haftamız aynı sanırm ilk çocuklarımızın ayları da hemen hemen aynı. Benim de son adet tarihim 10 ekim ve şuan 2 yaşını doldurdu bir kızım var. 13. Haftada dr cinsiyetine erkek dedi ama sanırım siz iki farklı dr dan öğrenmişsiniz bana tek dr yani takipli olduğum özeldeki dr um erkek dedi. Acaba değişir mi diyorum. Size kaçıncı haftada erkek demişlerdi ve kesin erkek mi dediler yoksa ihtimal olarak mı söylediler bunu merak ettim☺️