ipekveannesi bende ayni duyguyu yasadim cok uzun sure canim 2.5 yasinda bir oğlum var ve baya hareketli onu cok zor buyuttum annemde farkli sehirde,tek basima buyuttum .ve bende suan 15 haftalik hamileyim ilk zamanlar baya alisamadim hep nasil olur nasil yaparim diyorum.Allah bir sekilde kolayligini verir elbet diye dusunuyorum bende.bizimkide tamamen surpriz oldu ben asla 2.cocugu dusunmuyordum 1 tane yeter bana zaten zor buyuttum dedim hep😊