ipekveannesi aynen bende bu anlattıklarını yaşadım eşimin dedesi vefat etti o ay içinde hamileymişim ve eşimden habersiz korunuyodum , korunmadan önce spral takılıydı çıkarır çıkarmaz 1 gün korunmasızdm büyük ihtimalle o gün olmuş , spor yapıyodum göbek kemerleri takıyodum titreşim ve ısıyla çalışan vee en önemlisi tsh hormonm bayağı düşük çıktı yani bütün imkansızları başarmış bu bebek artık sağlıcakla kavuşmamız bize düşer ☺️ İnş kolay atlatırız