Nurseda_7 saçma sapan yorum yapanlar olmuş, dikkate alma, ben pazartesi günü sezeryan oldum, şu anda normal hayatımdayım.Hayatımın en kötü pişmanlığı değil en güzel şeyini yaşadım bebeğime kavuştum, dikişler ilk başta biraz acıyor ama dayanılmayacak bir acı asla değildi, iki gün sürüp geçiyor zaten..Sağlıklı doğumlar diliyorum