Plnyvz biraz zordu herkesin farklı geçebiliyo sizinki guzel gecer insallah ama soyle soylim suan 3. gunum hersey gecti bitti suanlık tek sıkıntım oturup kalkarken yururken zorlanmam onun dışında bi problemim yok cok sukur bide bebegimiz solunum sıkıntısıyla dogdu onu hastanede bırakmak zorunda kaldık o da biraz etkiliyo beni napalım kısmetimiz boyleymis 🥰🥰🥰