Gulmom ya nasıl etkileniyoruz dimi oyuzden bencede kötü tecrübeler de paylaşılabilir ama bu kadar korkunç şekilde değil de tercih etmeseniz daha iyi ben zor geçirdim ama siz belki bu kadar zor gecirmezsiniz gibi söylense daha iyi çünkü zaten artık o sürece girmisiz yapacak bişey yok bende sezeryan olucak korkuyrodum ama şuan dhaa çok korkuyorum gerçekten 😂 ama şöyle dusunuyorum normal doğum yapıp sezeryandan beter zorluk çekenler de var oyuzden kendimizi böyle teselli edebiliriz benim arkadaşım normal doğum yapıp basur dan aylarca oturamadi atılan dikişler yüzünden hala idrar kacirma sorunu var oyuzden rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin sağlıkla alalım kucağımıza da ağrısı acısı elbette olucak ama geçici bir süre