birHemsire33birKomutann20 EdizEliz rabbim inşallah sağlıklı salihli hayırlı evlat nasip eder isteyen herkese inşallah kımsenın kucağını boş bırakmasın rabbım hamile olanlarada yanı sıra da bana olmak üzere inşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah rabbim 🤲🤲🤲🤲
Bfduam EdizEliz geçmiş zaman olunca insan unutabiliyor, bendede oluyor, mesela hamilelik belirtilerimi hatırlamıyorum cok uzun zaman geçti on küsür yıl, insan unutuyor.
EdizEliz Bfduam öyle cnm. Şimdi hayırlısıyla yeni gebelik için heyecanla bekliyorum rabbim nasip ederse. Bu ay soğan kürü deneyeceğim umarım şifa olur vesile olur
Bfduam Bebegmbenm ovulasyonla takip etmiş miydin geç yumurtlama? EdizEliz inş canım bu ay hayırlı haberler alırsın🤲 Soğan kürü yapmıştım bende, iltihap atmıştı
Melos12 Asibel ben 3 gün sonra felan öğrendim 50 yada 60 civarıyla şuan 12 haftalığım oğlumda adetime 1 gün kala 300 leri geçiyordu yükselir inşallah canım yeni oluşuyordur
Asibel Melos12 teşekkür ederim herkeste farklı oluyornış benim bundan önceki boş gebeliğimde adetten 12 gün sonra 20000lerde bir değer çıktığı için şuan bana bu az geliyor ama her gebelik her şey farklı inşallah yükselir🥲
Tubas1 Minmin benimde regl olacağım gün 18 Di beta düşük çıkıyorsa kız bebek, yüksek çıkıyorsa erkek bebek diyolar bende tutmuştu bebeğim bal kızım doğdu, bakalım sizde tutacak mı buna göre kız bebek gözüyü sağlıkla gelsin
Bebegmbenm Tubas1 hiç inanmıyorum böyle şeylere 😁 42 çıkmıştı benim üstelik adetim bir hafta gecikmişti ama erkek 🙏🏻
Bebegmbenm Asibel benimde 42 çıkmıştı git gide arttı düşük çıkabiliyor geç döllenme olmuştu benim üstelik adetim bir hafta geçmişti öyle kan vermiştim . İnşallah yükselir sizinde
Asibel Bebegmbenm ya ne kadar mutlu oldum. Yükselir diye Ümit ediyorum bende inşallah öyle olacak teşekkür ederim Allah razı olsun 🤍
Herseyinhayirlisi75 Asibel önemli olan değerin düşüklüğü değil kuzum önemli olan değerin iki günde iki kat artması telaş yapma güzel bir gebelik geçirirsin inşallah 🌸
Bebegmbenm Bfduam yok takip etmemiştim hiç. Hatta 5 gün gecikti test yapmıştım çıkmamıştı 7. Gün çıkmıştı