kemalim01 valla canım regle altı gün kala yapmaya başladım negatifti regl olacağım sabahta negatif gösterdi öğleden sonra kaset test yaptım pozitifi gördüm silik çizgi ile bir de ilk ağustosta kimyasal gebeliğimde ise regle iki gün kala erken gebelikte pozitif görmüştüm en garanti olanı kan eğer sabırsız birisiysen benim gibi en kötü regl olacağın gün yap derim inşallah güzel sonuçlar alırsın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌸