Asibel Bfduam Allah razı olsun teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi olur💖 rabbim isteyen herkese nasip etsin
Bfduam Minmin adetten bir gün önce yapsan demek ki çıkmayacaktı, geç m yumurtlama olmuştu canım? Ve yumurtlamadan sonra düzenli değerlendirmiş miydiniz belki adete yakın tuttuysa ondan geç çıkmıştır testte?
Minmin Bfduam bebeğim yumurtlama gününü felan hesaplamadım saldım olmuyor diye regle altı gün kala hep test yaptım negatifti regl olacağım sabah yaptım erken gebelik negatif öğleden sonra pozitif gördüm normal kasetle geç döllenme de değilmiş ama bilmiyorum ilk kimyasal geçirdiğimde adetten iki gün önce öğrenmiştim erken gebelikte
Gul2808 Asibel 2 günde en az %60 artış olması önemli 2 katı artmasi şart değil . 44 le öğrendim ben hamilelegimi hiç 2 katı artmadi burda çok korkuttu lar 2 katı değil kimyasal gebelik felan diye ama biz oğlum la 25+5 günlük olduk bile 🤲 darisi snaa inşallah 🤲❤️
Bfduam Minmin ya ne heyecanlı olmuştur sabah negatif, öğleden sonra pozitif olunca, insanın gözleri şaşı olur bakarken “bu doğru mu” diye:)
Arzun Minmin bende ayni marka test kullandim çatlatma iğnesinin 14. Gunu bugun çok silik cikti kaset test denemedim varmi yok mu muallakta kaldım resmen
kemalim01 Minmin bu marka test erken olarak kaç gün öncesinde bakılıp sonuç alabiliriz acaba biliyor musunuz
EdizEliz Bfduam vallahi cnm bej çatlatma iğnesi olmuştum. Herkes gibi tabi Tezcanlı davranıp erken idrar testi yaptım önce malüm çizgi koyuydu sonra git gide renk açıldı silikleşti. Sonra yine yapınca hafif çizgi çıktı ama net hatırlayamadım şuan . Ama ard arda çstlatmadan sonra test yapmıştım. Herşey gönlünce olur umarım
Bfduam EdizEliz geçmiş zaman olunca insan unutabiliyor, bendede oluyor, mesela hamilelik belirtilerimi hatırlamıyorum cok uzun zaman geçti on küsür yıl, insan unutuyor.
Bydbknn Asibel 2 günde bir artışı izlemek saha doğru Arkadasım 17yle öğrenmişti sonrasında hep 2 katı şeklinde yükseldi. Benim ise tam trsi 411 le öğrendim 2 gün sonra 800 küsürlerde olması gereken değer 500e çıkmış bir 2 gün sonra daha 1000 üstüne çıkması gereken değer bu sefer 560a çıkıp 2 günde sadece 60 yükselmişti. Oturdum hayırlısını diledim hep şimdiii 8+6 haftalık gebeyim gayet normal gidiyor herşey çok şükür ara ara leke geliyor o kadar
Asibel Bydbknn evet o şekilde takip daha doğru ama inanın diğerlerinde de bunu yaşadığım için yoruldum. Erken öğrenmek istemiyordum öğrenince böyle sürekli yükseldi mi acaba diye düşünmek çok yoruyor. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 💖
Bydbknn Asibel Ben 2 hafta boyunca 2 günde bir kan verdim vardık kollarımda her yer mosmor oldu diye kan alamıyorlardı anlıyorum çok kötü durum. Ama bana doktorum hap veriyorum düşük yaptırıcam dedi. Ben hayır dedim beklicem. Eğer sürekli kan vermeyip artışlarının düzeldiğini görmeyip bıraksaydım doktoru dinleyip almıştım belkide. Yinede sizin kararınız.. çok teşekkür ederim Allah isteyen herkese versin. Hepimizinkinide sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Akkiz__elis EdizEliz canim ben de bu ay ovilasoyon testi yaptım adetime 7gun var test yaptım çok çok sılik çizgi çıktı ayin 10unda randevum var kan testi vericem sizce kanda cikarmi? yumurtlama gününden 10gun geçerse? https://www.ekrangoruntusu.com/images/2021/11/07/IMG_20211101_1325044c9fda3ace6fbd5c.jp bu da ov.testlerim bir baki verirmisin?
EdizEliz Akkiz__elis canım ilaç mı kullandın sen de çatlatma oldun galiba. Evet son testde hafif de olsa çıkmış çizgi. Umarım güzel haberler alırsın cnm.
birHemsire33birKomutann20 Minmin yaa sübanallah maşallahhhh rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah hepimizin bende 1-) 33.3 2-) 118 3-) 389 olarak çıktı 🤲🥲❤️ Eşim görevde olduğu için daha doktora gidemedim çarşamba falan gidecem işte nasip olursa inşallah en sonki adet tarihine göre mi hesaplanıyor kaç haftalık olduğumuz ? 😊
EdizEliz birHemsire33birKomutann20 gözün aydın cnm darısı bizlerin başına. Evet son adet tarihi baz alınıyor
birHemsire33birKomutann20 EdizEliz rabbim inşallah sağlıklı salihli hayırlı evlat nasip eder isteyen herkese inşallah kımsenın kucağını boş bırakmasın rabbım hamile olanlarada yanı sıra da bana olmak üzere inşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah rabbim 🤲🤲🤲🤲