Asibel Arkadaşlar merhaba daha önce 1 kimyasal gebelik ve 1 boş gebelik (kürtaj) geçirdim. Kürtajın üzerinden 5 ay geçti şuan hamileyim. Beta adetimin üzerinden 3 gün geçince 45 çıktı. Ama biraz korkuyorum. Daha düşük veya bu değerlerde olup yükselen var mı 🥲
Busrra Asibel Kesitsel değerdense değerin artışı önemli, 2 gün sonra ayni saatte yine baktırın inşaAllah hayırla sağlıkla sonuçlanır.
Asibel Busrra çok teşekkür ederim. Salı günü 4 gün geçtikten sonra kan vermeyi düşünüyorum. İnşallah artış güzeldir
Rina Asibel Benim de beta düşük çıkınca çok araştırmıştım. Benim kimyasal ile sonuçlandı ama bu süreçte araştırdım bir hayli benden çok çok düşük beta değeri olduğu halde sağlıkla hamileliği ilerleyenler ve tamamlananlar olmuş. 2 günde bir iki katına yakın artıyorsa sağlıkla ilerliyor demektir. Düşünmemeye çalışın stres yapmayın💕
Bebegmbenm Asibel benimde 42 çıkmıştı git gide arttı düşük çıkabiliyor geç döllenme olmuştu benim üstelik adetim bir hafta geçmişti öyle kan vermiştim . İnşallah yükselir sizinde
Asibel Rina evet inşallah sağlıklı olur ve güzel ilerler başımdan kimyasal da geçtiği için biraz korkuyorum
Asibel EdizEliz ya çok sevindim böyle duyunca ümitleniyorum. Adetimizden kaç gün önce betaya bakmışlardı
Bfduam EdizEliz ya ne kadar minikmiş:) yumurtlamanın kaçıncı günüydü 5 değer ve idrar testinde kaçıncı gün çıktı?
Akkiz__elis EdizEliz canim ben de bu ay ovilasoyon testi yaptım adetime 7gun var test yaptım çok çok sılik çizgi çıktı ayin 10unda randevum var kan testi vericem sizce kanda cikarmi? yumurtlama gününden 10gun geçerse? https://www.ekrangoruntusu.com/images/2021/11/07/IMG_20211101_1325044c9fda3ace6fbd5c.jp bu da ov.testlerim bir baki verirmisin?
Gul2808 Asibel 2 günde en az %60 artış olması önemli 2 katı artmasi şart değil . 44 le öğrendim ben hamilelegimi hiç 2 katı artmadi burda çok korkuttu lar 2 katı değil kimyasal gebelik felan diye ama biz oğlum la 25+5 günlük olduk bile 🤲 darisi snaa inşallah 🤲❤️
Minmin Asibel ben de ağustosta kimyasal yaşadım canım sonra bir adet görüp ikinci ay hamile kaldım ilk 19’la öğrendim şuan 7 haftalığız stres yapma sakın 🙏🏻
birHemsire33birKomutann20 Minmin yaa sübanallah maşallahhhh rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah hepimizin bende 1-) 33.3 2-) 118 3-) 389 olarak çıktı 🤲🥲❤️ Eşim görevde olduğu için daha doktora gidemedim çarşamba falan gidecem işte nasip olursa inşallah en sonki adet tarihine göre mi hesaplanıyor kaç haftalık olduğumuz ? 😊
Minmin Asibel regl olacağım gün 19’du hatta sabahına erken idrar testi yaptım negatifti öğleden sonra normal kaset yaptım silik görmüştüm
Neseeli Asibel 2 günde bir en az %60 artış olmalı 3 günde bir de en az %100 artığında yolundadır her şey demektir.. 4 gün değil 3 gün de bir yaptır.. 45 ise 3 gün sonra en az 90 olması lazım..
Bfduam Minmin adetten bir gün önce yapsan demek ki çıkmayacaktı, geç m yumurtlama olmuştu canım? Ve yumurtlamadan sonra düzenli değerlendirmiş miydiniz belki adete yakın tuttuysa ondan geç çıkmıştır testte?
Tubas1 Minmin benimde regl olacağım gün 18 Di beta düşük çıkıyorsa kız bebek, yüksek çıkıyorsa erkek bebek diyolar bende tutmuştu bebeğim bal kızım doğdu, bakalım sizde tutacak mı buna göre kız bebek gözüyü sağlıkla gelsin
EdizEliz Bfduam vallahi cnm bej çatlatma iğnesi olmuştum. Herkes gibi tabi Tezcanlı davranıp erken idrar testi yaptım önce malüm çizgi koyuydu sonra git gide renk açıldı silikleşti. Sonra yine yapınca hafif çizgi çıktı ama net hatırlayamadım şuan . Ama ard arda çstlatmadan sonra test yapmıştım. Herşey gönlünce olur umarım
Bfduam Asibel ben değil ama burdan çok okudum daha düşük değerlerle öğrenip sağlıkla artan, Allah’ın izniyle inş seninde artar🤲 Endişe etme, tekrar kan verirsin için rahat eder en azından 🌹
Asibel Bfduam Allah razı olsun teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi olur💖 rabbim isteyen herkese nasip etsin