AsenaD benim de son adet tarihim 6 Haziran.bana da doktor 5 haftalıkken %90 boş gebelik büyümez gelişmez,haftaya gel alalım dedi.aldırmaya gittim cahilliğime geldi,başka doktora gitmek bilmemişim.ama gittiğimde gördüm embriyoyu çok küçüktü.sonraki hafta da kalp atışı duyuldu. 1 hafta geriden geliyo şu an.
Arkadaşım 8.haftada gördü embriyoyu.şimdi 7 aylık hamile.
çok iyi anlıyorum seni.inşallah büyür bebeğin içerde ama olmazsa da sakın üzme kendini.geçecek içinin yangını.olacaksa bu haftalarda olsun zaten. Biraz daha büyüdüğü zaman daha fazla sıkıntı olurdu.Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏 🙏