AsenaD dediğim gibi canım, bana ayrıntılı yapmadılar boş gebeliğimde. Hamile kaldığımda 12. Ve 20. Haftalarda yapıldı. Normal ultrasondan farkı ise santim santim her şeyi ölçmeleri, kan akışını ve organ gelişimini izlemeleriydi. Boş gebelikte emin olmak için karından değil, vajinal ultrason yapıldı. Kendinizi üzmeyin bu kadar.. daha erken hem. Bende 8. haftada teşhis konulmasına rağmen 10. Haftayı bekleyelim demişti doktor. Allahtan ümit kesilmez, varsa yiyecek lokması gelişir içinde, yoksa hayatına devam edip bir daha deneyeceksin. Hemen karaları bağlama.. bak benim Mart’ta planladığım Gebeliğim şubatta sürpriz oldu.. sağlıklı olsun gerisi boş.. eğer gelişmiyorsa da bil ki sağlıklı değildi