Efuli53 aynısını ben düşünmüştüm.. hamile kalabiliyorum deyip rahatlatmıştım kendimi. Hayırlısı böyleymiş kuzum. Sonradan sorun çıkacağına baştan gelişmemesi İnan bana çok daha iyi. Henüz bi bağ kurmadan tanı konulmuş. 2.ye tutar sağlıkla gelişir bebişin. Hiç üzülme tatlım, hepsi geçiyor.