AsenaD tatlım üzme kendini diyeceğim de, hatırlıyorum ben de çok üzülmüştüm ve evet ağlamıştım da. 1 hafta içerisinde atlatıyorsun kürtajdan sonra. Ben bu arada ocak demişim 2. Parça kaldığı için kürtajı. Aralık başıymış o, takvimde baktım demin. Hayırlısı olsun de, sağlıklı olacaksa gelişsin de 🙏🏼 Bu bekleyiş sürecinde de kendini lütfen yıpratma. Belki gelişiyordur bebişin, onu üzmek istemezsin. Eğer anembriyonik vakaysan da gerçekten üzülme. İlk gebeliklerde çok sık rastlanan bir durum bu. 2.si sağlıkla gelişir bu durumda. Üzme kendini, hakkında hayırlısı ne ise o olsun canım 🙏🏼