AsenaD Merhabalar.. seni çok iyi anlıyorum çünkü ben şubat ayında hamile kaldım nisan ayında boş gebelikten kürtaj oldum doktorum kürtajdan sonra 1 adet dönemi korunma verdi ve 1 ay korunduktan sonra korunmayı bıraktığımız ilk ay hamile kaldım çok şükür.. ilk başta çok üzülmüştüm ama emin ol boş gebelikse kromozomsal bozukluk vardır demek ve vücudun bunu en başında anlıyorsa çok şanslıyız çünkü Allahım korusun 6 aylık 7 aylık olup da kalbi durması daha kötü.. İnşallah boş değildir ancak öyle ise de çok üzülme çünkü arkası hemen geliyor ve daha sağlam geliyor;)