AsenaD Boş gebelik geçirenler , kaçinci haftada bu teşhis konuldu. Önce boş deyip daha sonra bebeğini görenler var mi? Morale ihtiyacim var 😔
Nsns AsenaD ah canım benim 6+3te boş dedi dr 2hafta sonra gel kürtaj yapalım dedi ama sonraki hafta gittim 7+1di galiba emın değilim hem bebek hem kalp dınlendı alttan bakıldı yanlız jarından değil üzülme kese boş diyen dr değiştir hemen değiştir
Necla06 AsenaD 8. Haftada olması gerekirken 6 da kalmıştı ne yazık ki 2 gün daha bekleyelim dedi ama doktora gideceğim gece sabahı zor ettim düşürmeye başlamıştım bile ama parça kalmasın diye kürtaj oldum o gün. 😢
Semaa6 Ben gecirmistim gectigimiz kasım ayinda sanirim 8 haftalik falandi kese büyüyor ama bebek yoktu 12. Hafta kürtaj olmustum. Biraz bekleyin netlesiyor insallah bos gebelik değildir sizinki
Muhammedamine AsenaD daha değil boş gebelik için teşhis konulacak sürede değilsin . 9 haftaya kadar bekliyor doktorlar
DilarArslan AsenaD ben 5.haftada gittim sadece keseyi gördük. Dün 6+5tim alttan muayeneyle hem bebeği hem yolk sacı gördük ve kalp atışını dinledik 😍 Allahım sana da nasip etsin asla kötü düşünme
Nsns AsenaD senin bebeğin karnında ben kendımı de bebegimide boşu boşuna üzmüşüm aynısını sen yapma sakin kal bi 5gün sonra başka dr git ayni dr a takılı kalma
Kockbra AsenaD daha erken bence korkma Allaha sıgın duanı eksık etme inan bebek var belkide ama ben 8 de 9. Haftada bile goxuken olabilirmıs gec dollenme deniyor onada
Patito__ AsenaD o halde suan bos genelik denmez keseniz 22 ye kadar gorulebiliyor insallah hakkinizda hayirlisi olsun
karahanzynep AsenaD bende sekiz haftalikken dusuk nedeniyle kurtaj olmustum ikizlerime.. keseler vardi ama bebekler gorulmedi en son kanamalar sonrasi kurtaj olmustum insallah ole bsey yasamazsin canim
AsenaD DilarArslan Allahimmm ne büyuk mucize❤ ayni durumdayimm. Insaalahh bende gorurumm bebegimiii 😔😔
AsenaD Nsns insaalahh öyle olur insaalahh moralimi yüksek tutmaya calisiyorum ama boş gebelik geciren kisilerin yasadikalrini dinleyince umidim kesiliyorr . 6 ağustosta başka bir dr a randevum var
AsenaD Patito__ insaalahhh dediginiz gibi olur çok üzuluyorum gunler gecmiyor randevu gunune daha 6 gün var
Patito__ AsenaD seni cok iyi anliyorum cok zorlu bir surec ama beklemekten baska caremiz olmuyor maalesef
Nsns AsenaD başka şeyle meşgul et belleğini bebeğini üzme benimde 13 mm flndı sabret dua et bebekte göreceksin kalpte duyacaksın üzülme hiç