Meerve-um ben de herşeyi yaptırmıştım. Rahim filmini anestezi ile oldum. Kolay geçti. Hiçbir sorun yoktu. Ama tüp bebek tedavisinde tamamen tiroid kaynaklı olduğunu öğrendim. 4 ay yumurta takibi yaptırdım oysa ki ama kalamadım hamile. Üçüncü yılın sonunda nasip oldu tüp bebek ile. Tiroide dikkat edin. Benim değerm 1.9 du ama tüp bebek doktorum anında ilaca başlattı beni. Yaş kilo ile orantılı olmalı. Sürekli dalgalanan bir tiroidim var. 2.5 üstüne hiç çıkmadı ama bu dalgalanma yumurta çatlama sorunu yapıyordu. Endokrin uzmanına da baktırın. Normal kadın doğumcular üzerine düşmüyor.