Meerve-um merhaba canım Rabbım sizede tez zamanda güzel haberler almayı nasip etsin inşallah. Ben de 3 sene hamile kalmak için hastane hastane gezdim. En sonunda Bi doktor bana rahim filmi çekelim dedi. Özel burtom merkezinde anestezi almadan rahim filmi çektirdim 2 ay sonra hamile kaldım eğer 6 ay içinde hamile kalmadıysa mutlaka bunu yaptır sağ tupum açık sol tüp tıkanıyor benim. Yani 100 de 50 ihtimal vardı hamile kalmam için ama rahim filmi cektirdikten sonra 100 de 100 ihtimal verdi doktor. Keşke bende 3 sene beklemeseydim. Rabbım bu zamana nasip etti çok şükür kucağıma almak için son günlerim.