Bfduam yok doktor daha önce bahsetmedi. Ağrılı olmasının nedeni rahme verdikleri tazyikli ilaç bazen varsa tıkanıklıklarda açılıyor bu esnada. Ama dayanılmayacak ağrı değil ağrı yok desem yalan söylerim. Şiddetli adet ağrısı gibi oluyor. Öyle öldüm bittim bir durum olmuyor. Acı eşiği ile alakalı olabilir. Korkutmayın kendinizi.