Esrahan
Gaziantep- tam 3 yıl sonra oldu benim ilk doğumumu yaptıran doktorumda yaparım uygunsun ama bir sürü riski var şöyle böyle diyerek vazgeçirmeye çalıştı bende çok istediğim için direk doktorumu değiştirdim sonunda öyle bir doktorla karşılaştım ki çok şükür Allah razı olsun ama en büyük destekçim eşimdi o böyle destek olmasaydı belki de vazgeçerdim.