Bebiscann [silindi] o kadarını bilemiyorum canım ama son haftalarda olan ishal doğum belirtisidir doğuma hazirliktir yani onu biliyorum doktorum öyle söylemişti
Bebiscann Mervetrkmenoglu canım zaten yakınsın 38. Haftadasın en fazla 2 hafta sürer canım inşallah sağ salim doğar😍 ben 36. Haftada ishall oldum 37+5 de sancılar geldi suyum aktı
ruveyda98 [silindi] ben ne anlatabilirim ne tarif edebilirim o hissiyatı hiçbirşey le karşılaştıramıyorum😂
Bzkrttt Esrahan eğer gerçekten istiyorsan imkanların da el veriyorsa şehir de yap mükemmel bir şey doğal Doğum 🤩
TatlisBirAnne [silindi] Ahahah bilmem mi 😂😂 Kabızlıkta ishal olmakta çok zor ama doğum sancısı bunlar gibi değil