[silindi] her kadının her doğumun ağrısı farklılıklar gösterir. Ben 20 gün önce sezaryen sonrası normal doğum yaptım ve çok şükür çok kolay geçti bende başta doğum sancısı olduğunu nasıl anlayacağım acaba falan diyordum ama anlıyorsun öğlen 12 de başladı ama bel boşluğunda çoğu zaman unuttuğum ama dinlenmekle geçmeyen hep varolan hafif bi ağrıydı açıklığım 3 cm di akşam 23:30 a kadar öyle devam etti çoğu zaman hissetmiyordum bile ama 23:30 da doktor suyumu patlattı ve ondan sonra ara ara gelip giden artık her sancının bir öncekinden daha şiddetli olduğu bir ağrıydı ishal gibi bi durum söz konusu bile değil tarifi yok hiç böyle bişey yaşamamıştım yani 00:30 da doğumum başladı 00:50 de bebeğim kucağımdaydı artık bebek doğacağı zaman o kadar şiddetli ıkınıyorsun ki ağrıyı bile hissetmemiştim zaten alt bölgede hiç acı bile olmuyor.