[silindi] Sancı nasıl oluyo ne hissettiriyo ya böyle ishal ağrısı gibi mi? Sabah doğuruyom sandım meğerse ishalmişim😂😂 nedir bu sancı bana biri tasnif edebilir mi ya zahmet olmazsa gelirce bileyim çünkü ortalık yere doğurmayayım😁😂😂
TatlisBirAnne [silindi] Bel ve karın birlikte ağrıyor genelde. Çok fazla yalancı sancı çektim ondan biliyorum. 😂 İshal gibi bişey değil
Acemi_anne61 [silindi] 😂😂 aynı şeyi bu sabah yaşadım belimde düzenli aralıklarla giren felaket bi sancı anam doğuruyom dedim wcye gittim ishal olmusum geçti sonra 😂 ama o da baya acı çektiriyor acaba doğum sancısı da benziyor mu diye düşünüyorum sabahtan beri
Zarinzemzem [silindi] ortalikta doguramazsin zaten Keske o Kadar kolay olsaydi 😂 sanci geldimi Fark edersin cekilmeyen bir Adet sancisi
Mujde0808 [silindi] siddetli keskin bi adet agrisi dusun belden kasiklarina giren yerinde durdurmayan 😂
Kizimgeliyo 😅bende merak ediyorum ilk gebeligim 36 haftaligiz arada adet agrisi gibi giriyo ama cok surmuyo. Muhtemelen dogum sancisini anlariz bu kadar hafif olcagini sanmiyorum 😅
[silindi] Zarinzemzem ay belki doğururum kız çok istiyom böyle bianda kafası çıksın kendiliğinden doğsun zor tutayım hatta 😁😁😁😁
TatlisBirAnne [silindi] Ahahah bilmem mi 😂😂 Kabızlıkta ishal olmakta çok zor ama doğum sancısı bunlar gibi değil
DILOS06 [silindi] hastanede yatıyorum 33 +2 4 cm acklgm var o kdr ilaca ragmen öyle sancı cektim ki suana kdr yasadıgım hicbiseye benzemiyodu benimki ne regl agrısina ne baska biseye belden baslıyo karnınla beraber agrıyo tuhaf bisey
DILOS06 [silindi] hyr arada adet agrısı gibi agrm vardı b12 eksikligim ve idrar yolu enfeksiyonum vardı doktorum burda degildi sonuclara bakmadı acile gittim yatıs verdi 1 cmydi 4 olmustu en son bu sabah bilmiyorum ne olacak 🤷♀️
lavininannesii [silindi] 45 günlük anne olarak bildiriyorum😂sancının başlangıcı belki adet sancısına benzetilebilir ama gerçekten doğum yaptığın o sancı daha önce yaşadığın hiçbirşeye benzemiyo tarifi yok bence🙄
Rosevisdow lavininannesii katılıyorum adet sancısına benziyor ama bunun daha daha yüksek halini düşünün ama bebegınızı kucağınıza aldığınızda tamamen herşeyi unutuyorsunuz 💖
lavininannesii Acemi_anne61 yani elbette korkma diyemem korkman normal çünkü neyle karşılaşacağını bilmiyosun. Tarifi yok çünkü daha önce yaşamadım o tarz bi ağrı çok farklı ben hiçbişeye benzetemiyorum. Tabi herkesin doğumu da bir olmuyo kimseden duyduğun hikayelerle beynini doldurma derim. Umarım çok kolay sağlıklı bi doğumun olur🙏🏻🥰
lavininannesii [silindi] ıkınma anı ve öncesi yani artık doğumun başladığı vakit. Tabi ben suni sancıda aldım benim biraz zor bi doğumdu. Ama bebeğin çıkma anındaki hissettiğin sıcaklık tarifsiz🥰🥰