TubaCivelekk şöyle söyleyim anlatılandan bin kat daha güzel ve mucizevi birşey.
Hayatınızda 1 veya 2 defa yaşayacağınız bu mükemmel olay icin sakın kasılıp korkmayın, daha önce yaşamadığımı hissettim. Böyle bir gücün bize verilmiş olması ve bunu başarıyor olmamız inanılmaz gurur verici.
Acısız, sancısız bisey diyemem, tabiki zorluğu var ama o yaşadığınız anın içinde öyle bir güce sahip oluyorsunuz ki İnan’ın çok hafif kalıyor o yaşanılanlar.
Kötü hikayeleri dinlemeyin lütfen herkes olumsuz konuşmayı sever de olumlu birşey söylemeyi sevmez.
Hayırlısı olsun insallah hakkınızda 🙏