Denizkizi hamileliğinizde hep pozitif hikayeler dinleyin, ben hiç kötü şeyleri okuyup dinlemedim, hatta hep yaşadığım gibi bir Doğum hayal ettim, neyi düşünürseniz onu çekersiniz, hamilelerin duası kabul olur derler bol bol dua edin, olumlu seyler düşünün, İnan’ın Rabbim yardım ediyor.
Epidurale gelince ben çok memnun kaldım bir daha olsa bir daha onu yaptırırım. Bünyeden bünyeye değişiyor mu bilmiyorum ama doktorunuza güveniyorsanız hiç düşünmeyin derim