mervec çok tesekkür ederim 🙏 bilerek yazmak istedim çünkü korkan anne adaylarına biraz da olsa umut ışığı olsun diye. Maalesef cevremizde insanlar çok duyarsız , anne adayı etkilenir mi ne hisseder hiç düşünmeden şeyler söylüyorlar . Böyle mükemmel bir olayı kötüye yormakta cahillikten başka bisey değil.
Şimdi hamileliğinizin , o an Doğumun , daha sonra da anneliğinizin keyfini çıkarın 😊
Sağ sağlim kucağınıza alın insallah 👶🏼