deno1 canım bi 3 diyolar bi 4 bende anlamadım ki bugün 3 dediler doktora ne zaman cıkarim dedim bu durumda cıkman imkansız dogum yapmadan cıkamazsn anca dogum yapınca cıkarsın dedi devletteyim kuzum bekliyorum ama ne olcak bilmiyorum böyle dogana kadar burdaymısım psikolojik olarak cok yıpranıyorum esim geliyo günde 1 defa görmeye ama o da yetmiyo zaten hastane ortamı insanı yıpratıyo birde sevdigin kisiden ayrı kalmak iyice bitiriyo :(