Böbreklere giden yolda bir daralma oluyormuş. Daralma olunca idrarını tam yapamıyormuş. İdrar yapamayınca da böbrekler genişliyormuş. Şayet bu daralma pipiye yakınsa sünnetle geçiyormuş. Ama böbreklere yakınsa ameliyatla geçiyormuş. Aynı sorun bizde de olduğu için bu konuda bilgi sahibi oldum araştıra araştıra.