DILOS06 evet bende çok ağladım hastanede yastıkları yere fırlattım hemsirelerle kavga ettim dedim nezaman doğum olursa ben gelirim evim 5 dk ama burda kalmak piskolojimi bozuyor en son doktora dedim artık fazla geliyor maddi olarak özel hastane sonucta eğer özel hastane olmazsa benide asla bırakmazdı senin esinde benim eşim gibi hiç yemek yemiyordu