Glbhr-97 Herkes kendi tecrübesine göre ya da etraftan duyduklarına göre yazar buraya canım önemli olan senin ne hissettiğin nasıl rahat olacağın. Herkesin doğum süreci farklıdır ve her iki doğumunda kendine göre riskleri ve avantajları var. İki doğumu da kıyaslayıp şu anki durumuna göre kendine en yakın geleni seç derim. Etrafa sormak hiçbir işe yaramıyor çünkü normal doğum travması olan normal doğumu kötülüyor sezaryen travması olan sezaryen doğumu kötülüyor. Ben 37. Haftadayım ilk hamileliğim ve planlı sezaryen istiyorum çünkü kendimi normal doğuma hazır hissetmiyorum. Bedenimi hazırlıyorum ama ne içim normal doğuma hazır ne kafam. O nedenle doktorumla paylaştım bu durumu sen kendini buna hazır hissetmiyorsan seni zorlayamam sonradan sezaryene gitmektense en başından planlı sezaryen yapmak daha mantıklı olur anne bedeni ile beraber kendini de hazır hissetmeli çekincelerin varsa seni zorlamak istemem dedi. Bu hafta tarih belirleyeceğiz ben bu şekilde karar verdim belki sizin de işinize yarar uzun oldu biraz ama 😅🥰