Aysencim Glbhr-97 keşke oğlumu sezaryenle değilde normal doğursaydım. Suan 2. Ye hamileyim dikiş yerlerim deli gibi ağrıyor iyileşmek zaten sezaryenden sonra en az 3 ay berbat ya sezaryen simdi mecbur tekrar sezaryen olucam 🥺🥺
Aysencim Glbhr-97 karnında 7 kat dikişten iyidr gerçekten o sezeryan acısını yaşayan bilir 40 gün düz yatamadım hep oturur durumda uyudum dikişlerim o kadar dikkat etmeme rağmen acıldı simdiki aklım olsa şeyimin parçalanacağını bile bilsem normal doğum yapardım. Bide beni acil sezaryene aldılar bebeğimin suyu bitmişti diye ben cok direttim normal olsun suni verin diye hiç acılmam yoktu dr cok zorlanırsın demişti keske zorlansaydım
Talhr Glbhr-97 vallahi cok ama cok zor oldu her anı tüm süreci cok zordu bidaha yapamam normal dogum bebek bile dogdugunda mos mordu yavrum bunda hiç risk almak istemedim epidüralli normal dogum olmustu ama o daha zormus meger ıkınamadım hiç kesiğim de cok vardı doktora sordum söylemedi ama yarım saat dikti nerdeyse
210696 Glbhr-97 sezeryan doğumu hiç bilmiyorum kızımı dikişsiz normal doğumla dünyaya getirdim. Doğumhaneden yürüyerek çıktım kızıma tek baktım ve hiç zorlanmadım. Şimdi tekrar hamileyim eğer bir sorun olmazsa normal doğum istiyorum tekrar
gozde3592 210696 maşallah darısı bana🙏🏻🙏🏻🙏🏻Kaç cm açıldı altta kesik atmadılar canım naptın kolay olması için önerin varmı çok korkuyorum kesikten hala kararsızım
Tubasudem 210696 bencede normal doğum daha iyi bir kaç dakikada çekiyorsun ama kuş gibi oluyorsun sonra ameliyat olup bide bebek bakicam ayyy inşallah olmam bende sezeryan bu üçüncü ama yine doktor yapacak diye korkuyorum 😞
SerraveAnnesii Bence normal doğum en sağlıklısı en doğalı❤️ Daha önce doğum yapmadım nasıl bir şey bilmiyorum 21+2 haftadayız bir sorun olmazsa normal istiyorum alttaki dikişler karındaki dikişlerden daha çabuk iyileşiyormuş etrafımda gördüğüm duyduğum kadarıyla
Glbhr-97 SerraveAnnesii alt bölge ıslak olduğunda geç iyileşiyor diyorlar benim normalde de akıntım oluyor o etkiler mi diye tereddüt te kalıyorum sadece
Tucemerke 39+6 gunluk olduk sali gunu ya sezeryan ya normal dogum suni sanciyla olcak bebegim 4 kg ustunde oldugu icin belli degil suanlik dedi dokdorum sizce normal dogum da bebegim zarar gorurmu cok endiseliyim
Glbhr-97 Tucemerke benim doktorum eğer 4 kiloya yakın ve üstü olursa mecburi sezeryan demişti, çatı muayenesi yaptılar mı çatınız belki müsaitse normal doğum olur neden olmasın
Talhr Tucemerke bence imkan varsa direk risksiz sezeryan olun bebekte iriymiş ben normal dpgurdım ama desteksiz kalkamadım hiç karnıma cok bastırdılar kalbim sancıdı kaç günlerce kesiğim de coktu simdi cok önyargılıyım o yüzden🙃
alyaninannesi2 Tucemerke genelde 4 kiloyu özel normal doğurtmuyor. Eğer siz isterseniz rahminiz müsaitse denenebilir. Ama 4 yaklaşınca özel sizi sezeryana alırdı devlete mi gidiyorsunuz ? Devlet her türlü ilk normal deniyor diye biliyorum Bebek kalp atışında yavaşlama vs olmazsa.
Dil235 Tucemerke sizin karariniz tabi ama madem suni ile baslatilacak risk alma sezeryan ol, tabi o zamana kadar kendi sancilarin gelmezse. Ilk dogumumda benimde öyle suni ile başlatıldı sonra sezeryana alindim. Çektiğim sancı yanima kaldi yani.
Tucemerke Glbhr-97 evet musait 1 cm acilman var dedi dokdorum zaten 3 yasinda bi kizim var oda norMal dogum oldu
gozde3592 Glbhr-97 bende 36+3 üm böyle böyle normale doğru gidiyoz ama hala korkuyarım ve endişelerim var doktorumla konuşacam bu konuyu çarşamba günü