Kızımı normal doğum ile dünyaya getirdim çok korkmuştum o yüzden çok zor geçti 20den fazla dikişim vardı. Şimdi de hamileyim ve yine korkuyorum inşallah yine aynı şeyleri yaşamadan sakin sakin doğurur çıkarım. İlk olarak eğer normal düşünüyorsanız kimsenin doğum hikayesini dinlemeyin ve bagirmadan doğum yapabileceğiniz nefes egzersizlerini öğrenin derim normal isterseniz eğer. Ikınma falan. Ben çok fazla insanın baskısına ve doğum hikayelerine maruz kaldım ondn çok kötü etkilendim. Kendi kendimi motive bile edemedim