Eymen72 benimde adet sancılarım başladı ara ara bide kasığıma yatınca ağrıyor uzanınca geçiyor bunlar çarşamba söylücem doktoruma bu nts ye girim diyorum belki bebeğin sancısı vardır son haftalar zor geçiyormuş bide mutlaka bi saat yürüyüş ve squat yapıyorum canım çıkıyor sağlıkla bi kucağıma alabilseydim kızımı🙏🏻❤️