Eymen72 ben iki hafta oldu başlayalı canım. başta zor ğeliyor ama sonra dinamikleşiyorsun bide dinç oluyrsn ve zayıflıyorsnda ama tek sıkıntı sürekli qc ye çıkıyorsn yürüyüşe basen evde yapmak zorunda kalıyorum dayanamıyorum bi damlada olsa sanki saatlerce tuvaletini tutmuş gibi hissiyat veriyor ..bebeğin hareketleri nerde hissediyorsun canım ben anlayamıyorum artık nerde olduğunu 35 de aşağıdaydı başı şimdi sanki yukarda gibi emin olamıyorum