Eymen72 Cok sabirsizim artık uygulamaya göre 20 günüm kaldı. Yani 37 hafta 1 günlük oldukk. Doğurana kadar hergun gece yarısından sonra gün sayicam 😍😁
Beyzabeser An itibariyle biz de şafak 70 oldu tam 30 haftalik 😂 bi yandan zaman hemen gecsin bi yandan benden de ayrilmasina gonlum el vermiyor iyiydik boyle 😂😂😂
Eymen72 Beyzabeser 😅😅😅 bende içimde hareket ettiği Zamn çok mutlu oluyorum ama biran once onu yanımda kucagimda olması için çok sabirsizlaniym son aylar bide geçmiyor
Eymen72 S02_ aminnnn cümlemizin inşallah 🤲🤲 30 dan önce çok çabuk geçiyordu ama 30 dan sonra geçmiyor zamn
Eymen72 bse71gkhn Bende öyle en ufak bi sancida acaba geldimi diyorum ama haftami da tamamlamak istiyorum tabiki ☺️
Eymen72 Bskaymazz1 oh ne güzel az kaldı sizin inşallah haftasında gelir bebiş. İlk gebelik ve sanki bu bebek dogmayacak gibi zamnn gecmiyor ☺️
bse71gkhn Eymen72 bende oyle arada bi adet olucakmisim gibi ufak sancilar oluyo heycanlaniyorm dogum basliycak diye haftam erken daha ama insan genede stres yapmadan duramiyor🥰
Eymen72 S02_ evet bana hiç geçmiyor okadar sabirsizim ki o an nasıl olacak doğum nasıl gerçekleşecek düşüne düşüne uyuyorum
Eymen72 61hnd ya bilmiyorum ki şimdi gece oldumu belim çok ağrıyor adet sancısı gibi. Karnıma vuruyor rahimim çok ağrıyor sancım da oluyor bunlar normal diyorlar son aylarda oluyor ama doğum belirtim yok daha. Senin varmı belirti canım ☺️
S02_ Eymen72 ben düşünmekten uyuyamıyorum bile nişan gelse anlar mıyım suyum gelirse nolcak o an panikle ne yapcam diye düşünüp kendimi korkutuyorum
61hnd Eymen72 bir belime bazen agrılar giriyor yatsamda geçmiyor . Birde bebiş çok kasılıyor hareket edince canım yanıyor toplanıyor felan🙈 ilk olunca insan ne olacağını merak ediyor hani sancım olsun bi belirtim olsun istiyor 😂
Gizumm 00.00 itibari ile 0 gün kaldı diyor uygulama 40. haftayı bitirdik ama hala doğmak istemiyor oğlum 😅
gozde3592 Eymen72 son 25 bizimde son adet günüme göre heyecanla bekliyoruz🙏🏻Yalancı sancılarınız başladımı başladılsa nasıl oluyor acaba
Eymen72 gozde3592 başladı son iki haftadır var yani ilk defa karşılaştığım bı sancı ilk gebelik sancı tutunca karnım yirtilacak saniyorum adet sancısından farklı biraz. Doğum anında bu siklaşacak nasıl dayanacam diyorum 😒