Ptttssse canım biooil internette var, doğal içerikli olani Google’a yaz ordan çıkar. Sitelerde , derki kozmetikler de, eczanelerde , gratiste , watsonsta her yerde var Ben 125 ml olandan almıştım. Gebeliğimin başından beri kullandım sorun yaşamadım. Son haftalardayim sade vazelin sürüyorum. Arada tatlı badem yağı sürüyorum. Ne bileyim elime ne geçiyorsa sürüyorum yeter ki nemli kalsın , yoksa cattliyor malesef.. önemli olan gerçekten nemli kalması. Ama bio oil’in çatlakları hafifletme özelliği de var.