Yenianneadayi2208 Kendi isteğim ilk çocuğum oldugu için normale dayanamadim keyfiye yanı suyum patladi hastaneye gidene kadar 6 cm açıklığım olmuş 1 saat daha beklesem normal dogum yapicam doktorum ebeler falan çok dil döktü normal dogur bekle dayan biraz burda dogurucan hemen yukari bile cikmican dedi ama ben o sancılara ağrılara dayanamadım normal doğum çok degisik hissi var bambaska olduğu icin korktum nasıl dayanirim diye aslinda bi kac ikinmayla geliyorlar da ben o anki sanciya dayanamadim galiba canım tatli 😂 bende sezeryan istedim kisasindan kolayından😁simdide sezeryanin seylerini çekiyorum ama olsun güzeldi sonu😊