Kbrayankkk2 Mujde0808 Hastaneye gittim altan bakti ntsye girdim dedi sancin var doğuma girmen gerek ben 1 gunn daha bekledim ama 5 dakikada bi sanci giriyo eve geldim dayanamadim gitmeye karar verdim hastaneye tam hazirlanirken kendi geldi çok korktum😂😂
Nazlimmm Benimde 2 cm açıklık var bana da ister yatış verelim istersen eve git evde hareket sıcak duş al dedi gayet nor.al doğum için iyi dedi