Kızlar bugün 37+6 yız bugün kontrol vardı. Çatı muayenesi de oldum. 2 cm açıklık var dedi. Sancılarım da 120 ye çıkıyordu hissetmiyordum ama eve geldikten sonra çatı muayenesinin de şeyiyle heralde hissetmeye başladım. Böyle olup kaç güne doğum oldu merak ediyorum tecrübelerinizi yazar mısınız. ?