Firdevss167 üç defa kürtaj oldum ikisi özelde oldu genel anestezi yapıldı onlarda hiç bişey anlamıyosun uyanmada vs bisey yok hafif bir ağrı ve kanama kanamada adet kanaması kadar sürüyo biri araştırma hastanesinde yani devlette oldu bütün psikolojimi bozdu şimdi alt muayene olurken bile tedirgin oluyorum sırf bu sebepten normal doğum yapamam diyorum kabus gibiydi