Firdevss167 maalesef isteyerek olmamıştı tatlım 2. Düşügüm dü psikolojik olarak çok yıpratıcı Bi durum du benim için. Bnde eşimde ailelerimizden uzakta Bi şehirdeyiz kurtaj olup odaya geldikten sonra eşimin 7 ye kadar yanimda olmasına izin verdiler 7den sonra izin vermediler refakatçi Bi kadın varsa kalabilir demişlerdi bizimde kimsemiz yoktu ben o gece tek kalmıştım odada eşimi eve göndermiştim zaten kendin kalkabiliyosun işini kendin görebiliyorsun hemşirelerde gelip kontrol ediyo Bi ihtiyacın olsa seslen diyolardı