Bende ilk gebeliğimde yedi haftalıkken kürtaj olmuştum inan hiç korkulu bişry değil hissetmiyosun bile.Sonrası hafif regl sancısı oluyo o kadar.Eskiden metal aletlerle rahim kazılıyormuş şimdi vakumla çekiyolar sadece.Vajinada da genişlik gibi bi sorun hiç yaşamadım