Ben de 8 haftalık bebeğimin kalp atışı durduğu için kürtaj oldum. Tamamen uyutuldum hiçbir şey hissetmedim uyudum uyandım gibi oldu. İlk gün de ertesi gün de en ufak bir kanama ya da ağrı olmadı. 3cü gün regl oluyorum gibi bir karın ağrısı ve az kanama başladı birkaç gün regl oldum yani normal sonra bitti. Ben de çok korkarak girdim ama hiçbir şey yok gerçekten bir şey olmuyor rahat olun