elfmoom bizde de görüldü hatta ilk kendi doktorum gördü, bi anlam ifade etmiyo hiç endişelenme dedi. Eskiden down sendromu ile ilişkilendiriliyormuş ama şimdi tek başına anlamı yokmuş. Belli bi haftadan sonra kendi kendine yok olabilir, doğumda yok olabilir ya da kalabilir dedi. Bi anomali değilmiş. Ben tabi ki biraz korktum ve araştırdım, çoğu bebekte görülüyormuş, doğum yapanlar bebeklerinde bir sorun olmadığını yazmışlar.
Detaylı zamanı da göründü, perinatoloji uzmanı doktor da hiç korkmamam gerektiğini, başka bulgu olmadığında bi anlam ifade etmediğini söyledi. Kalp kası gelişirken kalsiyum depolanabiliyor ve beyaz görünebiliyormuş.
Bunları duyduktan sonra rahatladım. Doktoruma her ultrasonda soruyordum hala var mı kaybolmuş mu diye o da endişelenme bi anomali değil diyodu her seferinde. Artık sormuyorum🙈