elfmoom selam, bugün detaylı ultrason vardı ikili test üçlü test ense kalınlığı burun kemiği normal , ultrasonda kalpte ekojenik odak gördü doktor. başına gelen var mı?
Helpmee elfmoom benim geldi canım şuan 32 haftalığım ve kayboldu Bende 4 odacığındada vardı Ama doktorum onların kas olduğunu söyledi
melekanesi elfmoom canım benimde ikizlerimden birinde görüldü. İki doktora danıştım. İkisi de çok karşılaştığımız bir durum. Başka bulgu olmadığı için sorun değil dediler.
Minekorkmaz elfmoom benmde var yarın kontrole gidicem doktorum korkma hiç bişy olmaz dedi kafama takmıyorum o yüzden hiç ne gelirse allahtan
elfmoom Helpmee yaa gerçekten mi 🥺 perinatoloji doktoru normal dedi kendi doktorum illa fetal yaptıralım diye tutturdu çok korkuttu bizi hayatımda ilk defa insan içinde oturup ağladım
Helpmee elfmoom hayır hayır hiç canını sıkma bende cok ağladım ama inanki hiç değmez Bendede burun ense normal kalpte parlaklık sadece ama bak geçiyor seninkide geçecek inşallah Ama eğerki ense yada burunla beraber olsaydı o zaman riskti Sen gönlünü rahat tut
La_Liberte elfmoom merhabalar benim bilgim yok ancak böyle durumlarda perinatoloğa güvenmek gerektiği söylenir. Hatta perinatoloğun fetal DNA testlerinden daha güvenilir olduğu da söyleniyor. İçiniz rahat olsun. Eminim hiçbir sıkıntı yoktur. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. 😊🙏🏻
Bestfriendss44 elfmoom bizdede oyle soylemisti korkma canim ilerleyen zamanlarda yok oluyor ♥️😊icini ferah tut saglikla al kucagina minnak kuzuyu
Belacivciv elfmoom Yaa kıyamam 🥺 Senin doktorun seni niye korkutuyor ya ikidir, perinatoloğa güven derim geçiyor bu durum hafta ilerledikçe diye biliyorum eğer perinatoloji doktoru da riskli bir durum görse teste yönlendirirdi. Stres yapma kendine🌸
elfmoom Minekorkmaz orası öyle ama tavrı o kadar çok korkuttu ki eşiminde benimde dünyamız yıkıldı çok çaresiz hissettik
kalpatisi_ elfmoom bazı doktorlar neden bu kadar bilgisizmiş gibi yada kaba oluyo anlamıyorum. Bazen karşısında bi anne olduğunu unutuyolar. İnşallah bebişte bişey yoktur biri geçti demiş demekki geçebilen bişey. Tüm doktorlar bu yönde konuşurken senin doktorun arıza gibi farklı bişey söylemesi oldukça sinir bozucu. Sende üzülme kuzum inşallah hiç bi sıkıntısı olmadan sağlıkla dünyaya gelicek ❤️
Busra7834 elfmoom bugün aynısını 3lü test için yaşadım risk çıktı çok az ihtimal ama darladı beni doktor direk detaylıda çıkmaz fetal yaptır veya karnından sıvı aldır dedi kabul etmedim bence detaylı iyiyse bebekte iyi oluyor bende detaylıya gideceğim ah bu testler insanın hamileliğini zehir ediyo resmen
Minekorkmaz elfmoom evet bende detaylıya tek girmek zorunda kalmıstım doktor direk söyleyince sok oldum oturdugum yerden kalkamadm 20 dk falan sonra doktorumla konusup görüşünce rahatladım bazı doktorların hiç duygu yok
elfmoom Helpmee çocuk olunca akan sular duruyormuş gerçekten 🙏🏻 Allahım kimseyi evlatlarıyla sınamasın inşallah🌸 inşallah sağ salim alacağız kucağımıza 🤍
irem elfmoom Tek başına bir şey ifade etmiyor bu durumlar. Taramalar temizse Korkmayın çoğu geçiyor. 🙏🏻
elfmoom La_Liberte merhaba💕 perinatolog o kadar güzel konuştu ki kendi doktoruma gidene kadar hiçbir sıkıntı yoktu ama kendi doktorum bana “ aa sen çok korkarsın her hafta sorarsın hemen yaptırmalıyız vakit kaybetmeden “ cümlesini dahi kurdu.. Allah kimseye bu korkuyu yaşatmasın
irem elfmoom Yani doktorlar öyle bizi poh pohlamıyorlar maalesef😏 Bizde de kist var tek başına bulgu olduğu için hamileliğimi kendime zehir etmiyorum taralarım benim de temiz. Emin olun geçecektir☺️🙏🏻
Dream_miraclee elfmoom benim oglumda vardi. Dogdukdan sonra da vardi ve belki şimdi hala da var. Hiç bir sorun yaratmıyor. Boş şey.
La_Liberte elfmoom yani günahını almak istemem ama sanki siz ona her hafta sormayın diye bu testi istemiş gibi. Bakın burda bir sürü anne yazmış bi sıkıntı olmuyor diye 😊 inanın bir sıkıntı olsaydı perinatolog bunu ihmal etmeyi göze alamazdı. Lütfen içinizi rahat tutun, stres yapmayın. İnanıyorum ki hiçbir şey olmayacak 🤗❤️
lavininannesii elfmoom ahh bu doktorlar 😢benim başıma gelmedi ama yakınımın bebeğinde vardı ve sonradan geçti. Bence gerek yok ama yine de başka doktora görün istersen
elfmoom lavininannesii gerçekten bazen doktorlar o kadar taş kalpli kesiliyor ki aklım almıyor, hamilelik sürecinde bir anneyi bu denli ağlatmak korkutmak hiç hoş değil.. ay gerçekten mi🥺 inşallah bizimki de geçer 🤍 nasıl anladılar geçtiğini tekrar detaylı ultrason mu yaptılar?
elfmoom Dream_miraclee evet perinatologta böyle söyledi ama doktorum direk fetal dna yapmalıyız çok vaktimiz yok diye konuştu çok korktuk çok geçmiş olsun bu arada 🤍
Ser_ Dream_miraclee canım bana da dediler erkek bebeğim şuan 24 haftalık 6 mm üstü genişleme varmış bana da kendi doktorum değilde perinatolog fetal dna yaptırabiliriz istersen demişti ama yaptırmadım.
elfmoom Bestfriendss44 ay çok şükür iyiki varsınız ya 🥺 valla o kadar gerildim korktum ki.. amiinn hepimiz sağlıkla büyütelim evlatlarımızı🤍
lavininannesii elfmoom evet hamileyken 33.haftada geçti. Zaten doğdu bebeği gayet sağlıklı hiçbir problem yok🙏🏻Sakın üzme kendini gerçekten inan hiçbir problem olmayacak😇