Eymen_Enis_Ser hayır hiç korkmuyorum çünkü gittiğim hastanenin doktorları o kadar harika ki oğlum da kontrole gittiğim de acil sezaryan aldılar insanı o kadar çok rahatlatıcı şekilde davranıp konuştular ki anlatamam amaliyata zaten uyanıktım spinal anestezi altında oldum her şeyi anlattılar zaten başım da ayrıca anestezi doktoru vardı güzel güzel konuştu saçımı okşadı sakinleştirdi rabbime çok şükür ki iyiki o hastane iyiki o doktorlar diyorum sadece tek korkum doğum dan sonra karnına bastırıp kan akışına bakıyorlar ya o başkası değil yani